streda 27. októbra 2010

Nasa nova telka - LED LCD LG 42LE8500

Uz davnejsie sme rozmyslali nad kupou LED LCD. Najprv som mal v plane kupit SAMSUNG UE40B7000, ale dost dlho sa mi zdala byt cena privysoka, az Samsung prisiel s novym modelom - 2010 - seria UE40C6000, ale nakoniec sme sa rozhodli pre toto LG. (vychadzajuc z recenzie, ktora bola celkom fajn http://flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1272872392)

Tak uvidime ake budu nase skusenosti, ked ju budeme pouzivat:-)


LG 42LE8500

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 komentáre:

  1. Nazdar, planujem kupu tejto LED TV, napis par riadkami tvoje postrehy, skusenosti, + a - , vdaka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. subjektivne, s telkou som spokojny, velmi.

    plusy:
    - velmi kvalitny obraz, aspon podla mna
    - velmi dobra podpora roznych formatov videa a zvuku, zatial som mal len problem prehrat zvuk raw videa natoceneho mojim fotakom Canon 550d - bezne kodovania + titulky hravo zvlada.
    - intuitivne a velmi pekne graficke rozhranie
    - DLNA podpora - prostrednictvom DLNA servera som dokazal zozdielat multimedialny obsah z PC
    - po kupe LG WIFI kluca moznost pripjenia k sieti aj bezdrotovo - zatial nevyuzivam ale myslim, ze to pride vhod
    - pekny dizajn

    minusy:
    - Netcast - v ramci SR mozne iba Pocasie, YouTube a Picasa
    - skoda, ze nie vsetky externe vstupy nie su orientovane do boku, uvidim, ci nebude problem ked ju zamontujeme na stenu
    - keby to malo USB recording - nahravanie na USB povazoval by som to za vynikajucu funkciu, vynikajuceho LCD

    to je v skratke vsetko, ak budes mat otazku, daj vediet.

    OdpovedaťOdstrániť