piatok 16. júla 1999

WUT 99 - Prvé km v Nemecku



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).



Piatok 16.7.1999. (Prvé km v Nemecku)

Takže do Chebu som docestoval živý a zdravý, síce trochu nevyspatý ale to nič. Aj bicyklu sa nič nestalo. Pri jeho preberaní ma však trochu vyľakali, vraj ho treba precliť. Pani bola však veľmi milá a všetko vybavila telefonicky, takže som nemusel nikam behať.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Z Chebu, hoci je to veľmi pekné mesto, som sa pratal čo najrýchlejšie preč smerom k hraničnému prechodu Vojtanov. Predsa len za oficiálny začiatok celej cyklotúry som považoval Nemecko. Celá táto oblasť (dnešný deň) je dosť členitá a cesta ide raz hore potom dolu, hore. Tesne pred nemeckými hranicami, na čerpačke Capitol oil ale i v susednom Vojtanove sú zaujímavosťou tzv. Market Platz-y. Ten vo Vojtanove má navyše prívlastok Asia MP a kúpite tu naozaj všetko možné.

Na hraniciach neboli žiadne problémy. Nemec sa len spýtal či neprevážam cigarety, z čechom som si trocha i pokecal. Kam idem, kam by som chcel až zájsť, ale i či mi nechýba baba? To je otázka čo? Počasie nie je ešte najlepšie. Dva krát som sa musel schovávať pred dažďom. Prvý krát to bola len taká krátka prehánka, druhý kráť to bolo už horšie, vyše hodinu mrholilo, ale aspoň mám čas na denník. Zatiaľ je všetko v pohode. Niekedy mám problém s nájdením správneho smeru, ale zatiaľ moc neblúdim. Najprv mi poradil jeden manželský pár (po anglicky nevedeli ani zaťať) a keď som sa znova dostal do "prdele", zachránili ma dve staršie pani. Boli veľmi milé.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

A čo hovoria na to kilometre: D: 127.4km A: 19.1km/h T: 6h:39m

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára