streda 18. augusta 2010

Co na mna Peta s Kristianom vymysleli.

Hned ako som prisiel z prace Kristianko mi oznamil aby som isiel zapojit croozera za bicykle, ze sa pojdeme previest. Vraj to tak s maminkou naplanovali.

Ked som sa ho spytal, ze ci naozaj, odpovedal. "Ved jasneeee."

Trochu mrholilo, ale to nas neodradilo. Najskor sme sa dohodli, ze pockame, ci sa nahodou nerozleje, nastastie nie, takze sme mohli vyrazit.

"A kam pojdeme?" pytam sa.

"Vsade."

"Vsade?" - zacudovane opakujem:-).

"Pojdeme na taky kratky vylet, ak by prsalo nech nas velmi neuprsi, dobre?" - dohadujem sa.

"Nie, pojdeme na dlhy" - Kristian ma presviedca.

"Tak teda na dlhy:-)"

A nakoniec to bol takyto vylet:-)



Cez namestie SNP sme sa vybrali do parku

Park, fotene SE X10

tam sa "vybehali"
Partk, fotene SE X10


a sli sa pozriet k jazierku na belveder

Belveder, fotene SE X10


UPDATE:-)

A kedze sa Kristianovi vylet na Belveder pacil, na druhy den sme tam boli opat:-)

Belveder, fotene SE X10

Belveder, fotene SE X10

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára