pondelok 9. augusta 1999

WUT 99 - Monistir de Monsterrat



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Pondelok 9.8.1999. (Monistir de Monsterrat)


Stále prechádzam veľmi zaujímavou krajinou, tentokrát vypadajúcou dosť nehostinne. Červené skaly, vyschnuté kopce a strašná horúčava, len kde tu sa na kopci objavia nejaké domy alebo celé mesto - oáza v "púšti".

Zaujímavý skalný útvar sa nachádza v blízkosti Monistrol - Monistir de Monsterrat (taký skalnatý hrebeň).

Slnko strašne páli. Bolo tak horúco, že som si musel na hodinku, od 14 - 15 hodiny zdriemnuť v jednom parku a neskôr som sa schladil v jednom obrovskom nákupnom centre. Náhodou sa mi podarilo zhliadnuť v akcii hasičské vrtuľníky.
To slnko so mňa vytiahlo snáď všetku energiu. Zajtra ma čaká Barcelona.

D: 144km


From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára