piatok 7. mája 2010

1. majovy predlzeny vikend - vylet do Valaskej (7.5.2008)

Na druhy den, sme sa rozhodli, ze pojdeme pozriet Petinych rodicov do Valaskej. (Jitka s detmi sa tam presunula uz v piatok vecer). A kedze od konca leta minuleho roku, sme mali u nas bicykel pre Petinho oca, dohodli sme sa tak, ze ja pojdem na bicykli a Peta s Kristianom na aute, co z mojho pohladu nebol naozaj zly napad, vlastne som sa aj tesil:-)

Opat som vyuzil modernu vecicku zabudovanu v N95 - GPS a celu trasu som si prostrednictvom sports trackera nahral.

Klikni pre detaily a odpovedajuce obrazky



Este v ten isty den sme sa vybrali na maly vylet na bicykloch s detmi, kedze dedo im to uz davnejsie slubil. Pocasie nevypadalo najlepsie ale predsa len sa vycasilo a my sme mohli ist splnit nase ulohy:-)


Klikni pre detaily a odpovedajuce obrazky



A aby toho nebolo dost, este sme stihli najst jednu kesku na Chvatimechu. Fasik bol taky nadseny, ze hned ako sme ju nasli pytal sa ma ci este niekde na okoli nie je dalsia, ze ju pojdeme hladat. A to som ho musel hore kopcom tahat, nehovoriac, ze bolo uz 18:30:-)

Klikni pre detaily a odpovedajuce obrazky



Pato

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára