nedeľa 15. augusta 2010

Stanovanie pred panelakom vo Valaskej.

Valaska (13.8. - 15.8.2010)

Cely minuly tyzden bola Peta s Kristianom aj Dominikom doma vo Valaskej. Este stale su tam Vasik a Fifi, tak, ze sa deti aspon pohraju a Kristian si zvykne na deti. Ja som mal ten tyzden sluzbu tak som si uzival samotu doma. (vacsinov som si po praci skocil na korcule.:-))

Peta nakoniec vymyslela, ci by som v piatok neprisiel a nestanoval s Vasikom pred domom. Pocasie nemalo byt najlepsie ale co uz, ked sa chce spravit niekomu radost.

V piatok som teda po dlhej dobe nasadol hned po praci na vlak a vyrazil. Smer - Valaska. (mam pocit, ze tymto smerom to bola moja premiera, myslim vlakom:-)).


Cez telefon sme sa s Petou dohodli, ze dedo s Vasikom a Fifi privezu Kristianka na bicykli na stanicu Chvatimech a on sa so mnou prevezie do Valaskej. To bolo ale radosti, len skoda ze to netrvalo dlhsie. "A ake velke kolesa mal ten vlak, videl si ocko?" A ked sa vlak pohynal, my sme s Kristianom bezali po perone popri nom:-). Ocividne sa mu pacilo.

Aby som sa vratil k tomu stanovaniu. Tak teda stan, spacak ale aj odhodlanie sme mali tak uz len postavit stan a stanovat. Vecer takmer uz za tmy sme rychlo postavili stan a zalahli. (Stanovanie pred panelakom vo Valaskej 2 (fotografie priamo zo stanu/z mobilu)) Nic nenasvedcovalo tomu, ze by malo dnesnu noc prsat. Bohuzial prsalo. Ked okolo 12tej zacalo hrmiet a neskor trochu prsat, to bolo este celkom v pohode. Neskor sa zdvihol vietor a zacalo poriadne liat. To uz bolo pol druhej a zobudil sa aj Vasik. Stale hrmelo a blyskalo sa. Ked som sa Vasika spytal ci sa neboji, odpovedal, ze "Nie", takze stanovacka mohla pokracovat.:-) Ked sa vsak blysklo a okamzite zaburacal hrom, nebolo mi vsetko jedno ... ale ked sa Vasik neboji ... tak sme ostali:-). Takmer vobec som sa nevyspal ale Vasik bol spokojny. Dokonca chcel stanovat aj nasledujucu noc ale to som mu uz zamietol.:-)


rano nas prisli pozriet aj ostatni, tiez si chceli vyskusat stanovanie:-)




Ale nas pobyt vo Valaskej nebol len o tomto stanovani.
Vo Valaskej sme objavili pekne detske ihrisko, takze chvilu sme stravili tam ale aj na vylete v Kamenistej. Tam sme sli na bicykloch a Kristian mi celu cestu vysvetloval kam mame ist, co kde je ... vsak on tam uz z dedom bol, takze to vie:-). Bol zlaty.

A kedze sa vsetko opisat neda, dost uz bolo slov, tu su nejake fotografie:-)


Kamenista, deti si stavaju zo susiek

From Valaska (13.8. - 15.8.2010)


podarilo sa nam aj nieco najst:-)

From Valaska (13.8. - 15.8.2010)


S Vasikom sme tu pred 2 rokmi schovali "cahce", tak vzdy ked tam su skontroluje ju a nieco pripise:-)

From Valaska (13.8. - 15.8.2010)





Video je v HD kvalite, treba si len zvolit kvalitu, podla moznosti tvojho pripojenia!



na detskom ihrisku vo Valaskej

From Valaska (13.8. - 15.8.2010)





Video je v HD kvalite, treba si len zvolit kvalitu, podla moznosti tvojho pripojenia!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára