štvrtok 3. marca 2011

Sokoliar v skolke.

V skolke kam chodi Kristian organizovali pre deti vystupenie sokoliara.

Pan sokoliar detickam porozpraval co to o dravcoch a snazil sa im aj nieco ukazat/predviest.
Prave ked som prisiel pustil do vzduchu sokola ... a ten sa uz nevratil:-). Viacero pokusov zlakat ho vsak nevyslo a ked sa do toho zamotali aj vrany, sokol bol taky vyplaseny, ze niekam uletel:-)

No a na zaver prisiel na rad orol. Kristianka najviac zaujalo to, ake hladke pierka a aky silny stisk ma taky orol. Ked som sa vratil domov, tak mi to aj predviedol.

Z celej sily ma chytil, stlacil a povedal - "takyto stisk ma nozickami a takyto zobakom" to ma slacal uz o nieco slabsie:-)

Skoda, ze som nestihol ked im predvadzal a rozpraval o plamienke driemavaj. O nej tiez Kristianko vela rozpraval:-)

From Skolka

From Skolka

From Skolka

From Skolka

From Skolka

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára