nedeľa 4. septembra 2011

Vylet vlakom do Zvolena

Pri príležitosti nového škôlkarskeho roku sme sa rozhodli spravit menej náročný výlet. Peťa vymyslela, že sa prevezú vlakom do Zvolena. A takto to vypadalo.

Tesne pred odchodom na stanici v BB
From Vlakom do Zvolena
From Vlakom do Zvolena

Kým som ja prišiel autom do Zvolena, oni tam už dávno boli, ešte si pozreli ako pripájajú k vlaku ďalšie vagóny a potom som sa objavil ja.

From Vlakom do Zvolena
Model vlaku na stanici vo Zvolene. Keď to videl Kristian, tak povedal, že aj toto sa mu páči a chcel by to. Vraj na svete je veľa veci čo by chcel a iba niektoré by nechcel:-)

From Vlakom do Zvolena

Ideme sa pozrieť do pre nás noveho Tesca Expres, hlavne preto aby si deti vyskušali samoobslužné pokladne. Nasnimať nakupený tovar a potom ho aj zaplatiť. Myslím, že Kristiánkovi sa to páčilo.

Kym Peta behala po Megasvietidlach, trochu sme sa hrali...

From Vlakom do Zvolena
Kedže je už čas obeda ideme do Koliby na halušky a strapačky.

Peťa kŕmi Domuška a ja Kikika (vlastne jeme z jedného taniera:-))

From Vlakom do Zvolena
From Vlakom do Zvolena

Odchadzame, ponahlame sa do BB na detske ihrisko, tak ako sme sa dohodli:-)

From Vlakom do Zvolena

Ako to tie deti robia, že sa im ešte aj v takých horúčavách chce behať:-)

From Vlakom do Zvolena

From Vlakom do Zvolena

Krátky výlet sa trochu pretiahol, takže hneď po príchode do vane...

Deduško Kristián

From Vlakom do Zvolena

a pridal sa j Domčo...

From Vlakom do Zvolena

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára