štvrtok 10. novembra 2011

Ranné prechádzky s Dominikom

Tento štvrtok a piatok som musel byť s deťmi, čo znamenalo odšikovať Kristianka do škôlky postarať sa o Dominika, vyzdvihnuť Kristiánka zo škôlky no a ešte sa s nimi pohrať do večera kým opäť prišla Peťa.

Pravdu povediac deň celkom rýchlo prešiel, takže ani sme sa poriadne nepohrali a mamina už bola doma:-)

Samozrejme, hneď po tom ako sme dali Kristianka do škôlky, Domčo chcel ísť niekam na prechádzku. (Cestou do škôlky som ho viezol na našom crouzeri, takže mi doňho už nechcel ísť:-)). Našťastie bolo pekné slnečné počasie, tak mi to vôbec nevadilo a Domík sa v tom lísti cítil ako v siedmom nebi:-)

From Banská Bystrica
From Banská Bystrica

Takúto krásnu brezu sme mali blízko mojej práce

From Banská Bystrica

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára