pondelok 1. augusta 2011

Dovolenka v Tatrách - túra k vodopádom Studeného potoka.

Po mesiaci sme opäť v Tatrách. Našťastie tento krát nám počasie prialo a mi sme si výlety užili.

Každý deň sme sa vybrali na nejakú túru. (s deťmi trocha vyčerpávajúce ale bolo super)

Naša prvá túra/výlet smerovala na Hrebienok - pozemnou lanovkou a odtiaľ k Studenému potoku a vodopádom. Ďalej sme pokračovali k Rainerovej chate a späť na Hrebienok. Prvý deň to nebolo ideálne počasie ale aspoň súvisle nepršalo:-).

Začíname. Obloha vypadá strašne, ale nebolo to take zle ako to vypadalo. Ako som už povedal, keď neleje a nie je strašná zima, je to v poriadku. (foto ja)



From Dovolenka v Tatrach

From Dovolenka v Tatrach

Domuška trochu nepočúvajú nožičky:-) (foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
Vodopády sa Kristianovi páčili... (foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
... aj s Fifi ... (foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
... a do tretice aj Vašík s babuľ tam boli

From Dovolenka v Tatrach
(foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
(foto dedo)
From Dovolenka v Tatrach
(foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
Domčovi je už fajn. Dali sme ho do krosien a on nám hneď zaspal. (foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
(foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
Rainerova chata - trošku začalo mrholiť, tak sme mohli vyskúšať naše nové pršiplášte:-)

From Dovolenka v Tatrach
(foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
Hrebienok - reštaurácia (foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
Kapustová polievka. Kedysi Krisiánovi doma veľmi chutila, ale od nejakej doby ju jedáva iba na výletoch.:-)

From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach

Tak a naša prvá túra (Hrebienok - Veľký vodopád - Rainerova chata - Hrebienok) je skoro ukončená. Ešte odšoférovať pozemnú lanovku do Smokovca a je to. Ale to sme už nechali na deti:-)

No a samozrejme poobede, teda presnejšie pred večerou sme sa vyšantili v hotelovom bazéne. Bez toho by deň pre deti nemohol skončiť:-)


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára