utorok 2. augusta 2011

Dovolenka v Tatrách - túra na Skalnaté pleso a do Lomnického sedla.

Nasledujúci deň, teda dnes malo byť počasie lepšie, tak sme sa rozhodli pre výlet do Tatranskej Lomnice a odtiaľ lanovkou na Skalnaté pleso.
Okolo plesa vybudovali pre deti náučný chodník a taktiež ekominipark Tatranská divočina, tak deťom by sa to mohlo páčiť. Navyše ma Hrebienku sme si vyzdvihli pre deti brožúrky záhady a úlohy Tatranskej divočiny a mali sme v pláne ich aj všetky vyriešiť:-)

Prve a veľmi milé prekvapenie nás čakalo v Tatranskej Lomnici. Pri údolnej stanici lanovky na Skalnaté pleso, konečne vybudovali poriadne parkovisko a je úplne ZADARMO.

Opäť to s počasím nevypadá najlepšie ale nakoniec to bolo celkom inak.

Video


(foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
Ešte sa oblečieme a ide sa...

From Dovolenka v Tatrach
ako som vravel nevypadalo to s počasím najlepšie, ale v skutočnosti bolo takmer ideálne.

From Dovolenka v Tatrach
... prvé lúštenie záhady. Fifi práve odkreslila mapu a mi sme si tochu oddýchli
From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
(foto ja)

From Dovolenka v Tatrach

Rozhodli sme sa, že sa vydáme chodníkom na Veľkú Svišťovku. Po vystúpaní okolo observatória máme pleso ako na dlani. (foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
(foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
Terén sa zhoršuje a pre Domča bude lepšie ak ho ponesieme v sedačke, kde sa mu však moc nechce byť

From Dovolenka v Tatrach
Pokračujeme smerom na Svišťovku...

From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
Každú chvíľu na nás padá hmla, jeden čas to vypadalo, že by aj jemne zapršalo. Rozhodujeme sa ako ďalej. Nakoniec v rámci bezpečnosti, hlavne kvôli deťom na tých skalách si dáme pauzu a vrátime sa radšej späť. Nakoniec to s počasím dopadlo dobre, ale predsa len s Kristiánkom by sme na tu Svišťovku nedošli. Tak sme si ju aspoň obzreli. (foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
... ide sa späť...
From Dovolenka v Tatrach
Spoločná (foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
Ideme sa ešte pozrieť do Lomníckeho sedla. (foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
(foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
Pohlad na Teryho chatu.

From Dovolenka v Tatrach
Teryho chata v pozadí (foto ja)

From Dovolenka v Tatrach
Cesta na Lomnícku vežu

From Dovolenka v Tatrach
Lomnícka veža

From Dovolenka v Tatrach
Skalnaté pleso v pozadí

From Dovolenka v Tatrach
From Dovolenka v Tatrach
(foto dedo)

From Dovolenka v Tatrach
Svište v Tatranskej divočine:-) (foto ja)

From Dovolenka v Tatrach

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára