štvrtok 19. augusta 1999

WUT 99 - Rýchlo domov



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Štvrtok 19.8.1999. (Rýchlo domov)


Už som to spomínal, ale urobím to ešte raz. Taliani majú stavané cesty naozaj rozumne, pomimo mestá a to mi vyhovuje. Problémy mám jedine vtedy, keď potrebujem niečo nakúpiť. Keď však pri pohľade na mapu vidím ako mi to rýchlo ubieha ani sa mi nechce "zliezť" z hlavného ťahu a ísť si niečo kúpiť do mesta. Sú to predsa len kilometre navyše:-)

Prechádzam tesne okolo Benátok(25km). Ostávam však chladný s poznámkou "kanálov som videl už dosť v Holandsku". Predsa len Benátky nie sú tak ďaleko, že by som sa tam už nikdy nedostal. (UPDATE: a predsa som tam bol, dokonca dva krát na na karnevale, viď Karneval v Benátkach 2001) A to isté platí aj pre Udine.
Jediná moja starosť je dostať sa čo najbližšie k Tarvisiu. V hĺbke duše mám akýsi strach, že to bude "zabijačina" a ja sa budem trápiť. Aspoň tak to vypadá na mojej mapke (Juliánske Alpy).


Zväčšiť mapu

D: 167km


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára