pondelok 2. augusta 1999

WET 99 - Upršané Bordeaux



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Štvrtok 2.8.1999. (Upršané Bordeaux)


Spočiatku to vypadalo celkom fajn. Cestou do Bordeaux som prechádzal veľmi peknou krajinkou plnou viníc, vinohradov, pivníc a samozrejme ako to tu oni nazývajú chateau. Zaujímavý bol pohľad na most cez rieku Dordogne, tesne pred Bordeaux.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Bolo zamračené, ale vôbec nevypadalo, že by malo pršať. Zrazu sa objavili obrovské mraky a ja som zase zmokol. Opäť som spravil tú istú chybu. Začal som špekulovať či ísť, alebo nie a keď som sa vybral začalo pršať.
Kúsok som podišiel do Lormont - to je štvrť Bordeaux, keď sa zrazu spustil strašný lejak. Voda na ceste len tak poskakovala. Už je 15:45 a ja ešte stále sedím na autobusovej zástavke a rozmýšľam. Ísť alebo neísť a pritom som som chcel byť z centra Bordeaux o 16:00 preč. Vlastne už 3 hodiny čakám kedy sa konečne zlepší počasie.

Basillique Saint-Michel de Bordeaux
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)



Zväčšiť mapu


Dúfam, že takýto upršaný deň už nezažijem. S malými prestávkami skoro celé poobedie až do 19:00 pršalo. Ibaže mi to pokazilo prehliadku Bordeaux.

D: 114.12km A: 18.7km/h T: 6h 5m



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára