streda 11. augusta 1999

WUT 99 - Opäť vo Francúzku


A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Streda 11.8.1999. (Opäť vo Francúzku)


Dnes to bolo o držku.
Celú cestu fúkal silný protivietor. Strašne som sa nadrel a nanadával, ale čo už, šľapať musím ďalej. Niekedy som mal až chuť sa na všetko vykašľať a čakať v nádeji, že či sa vietor neotočí. Neotočil, takže mi nič iné neostávalo, len sa zaťať dať hlavu dolu a poďme podľa bielej čiary.

Za zmienku snáď stojí hraničný prechod E-F, opäť cez hory. Už som sa aj tešil na Francúzko, predsa len som si naň už zvykol a viem ako tu tu chodí. Tesne pred hranicami, vlastne španielskou colnicou som už prešiel, som si ľahol do trávy a čakal na zatmenie slnka. Bolo niečo vidieť, nie však úplné:-) Trochu ako keby sa zmenila intenzita a farba svetla a to bolo všetko.

D: 141km


A tu je video ako bolo vidiet zatmenie slnka vo Velkej Britanii

British Total Eclipse: August 11, 1999




Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára