nedeľa 1. augusta 1999

WET 99 - Atlantický oceán



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Nedeľa 1.8.1999. (Atlantický oceán)


Tak a dnes som sa už kúpal v Atlantiku.
Prvý pohľad naň sa mi naskytol v Marennes a tam som sa aj okúpal. Nebolo to ešte otvorené more, ale niečo také ako malé jazero, ale slané. (Marennes plage) Neviem či to bolo spôsobené odlivom, ale breh bol veľmi bahnitý. Nebol to práve ten pohľad aký som si predstavoval. V diaľke však bolo vidieť dva obrovské mosty. Jeden na ostrov Ill d'Oléron a druhý smerom na la Tremblade, kam som šiel i ja. Na ozajstnú pláž som sa dostal až neskôr.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Najskôr som sa vybral vyznačeným cyklistickým chodníkom do La Palmyre. Cesta viedla celý čas nádherným borovicovým lesom popretkávaným ohromným množstvom chodníkov. Bolo mi už dosť dlho, tak som na jeden taký chodník zabočil a dostal som sa na obrovskú piesočnatú pláž plnú ľudí. A tie vlny, ešte väčšie ako na Korzike. No jednoducho povedané - bomba. Schladený a okúpaný som sa vybral ďalej, lenže more ma znova zlákalo. Tentokrát v okolí St. Palais. Pláž bola piesočnatá, ale k moru sa schádzalo cez skalnaté bralo. Tu som s i skoro dokaličil. Pri plávaní som pod vodou narazil do skaly. Len čo som vyšiel z vody von, celá noha bola v momente krvavá. Vypadalo to ako rezná rana nožom. Vyčistil som to a prelepil leukoplastom. Uvidíme:-)

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)
Dorazil so do Royanu. Po tých obrovských piesočnatých plážach je Royan turistické, prímorské mesto zo všetkým čo má mať. Zisťujem, že do Bordeaux to robíe šte 125km. Chcem sa dostať čo najbližšie, aby som mal čo najviac času na prehliadku mesta. Avšak tá prekliata cesta sa štverá snáď na každý kopček čo tu je. Už som z toho celý zúfalý a ani nevládzem.

D: 160km


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára