streda 14. júla 1999

Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)




A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni


Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Po zážitkoch z Chorvátska, Slovenska a Švajčiarska ma to strašne ťahalo zopakovať si to. Naskytla sa príležitosť, tak prečo sa jej nechyťiť.:-)


UPDATE:
Celý tento cestopis je snahou opäť zdokumentovať to čo som zažil a mal kedysi na webe, ktorý mi zrušili. Našťastie vďaka službe WayBack Machine a mojim papierovým dokumentom sa mi podarilo niečo zachovať . Fotografie sú fotkami originálnych papierových fotografii - takže buďte prosím zhovievaví.

Niekde kde to šlo, doplnil som to aj obrázkami zo služby Google Street View a pripomenul si to na čo som už časom zabudol:-)



Dá sa prejsť Západná Európa na bicykli? Moja odpoveď znie ÁNO.


Streda 14.7.1999. (Nevydarený začiatok)


Ráno som si privstal, vstával som na 6.00 potreboval som ešte pobaliť niektoré veci čo som nestíhal včera večer. Nezdá sa to , ale ten čas naozaj uteká veľmi rýchlo. Myslel som si, že o 8.00 vyrazím, ale nedalo sa.
Váhal som aj hlavne kvôli počasiu, bolo zamračené a trochu mrholilo. Taký dáždik však mňa ostrieľaného cyklistu nemôže rozhádzať. Takže predsa len som sa rozhodol, že to "odpálim". Už v Nižnej ma však dážď zahnal na autobusovú zástavku. Keď trochu utíchlo skúsil som ísť ďalej , ďaleko som však nezašiel. Tri štvrte hodiny som si postál pri nákupnom stredisku v Podbieli a potom som sa radšej pekne krásne vrátil späť. Ako na potvoru sa okolo obeda vyčasilo.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára