utorok 17. augusta 1999

WUT 99 - Radikálne rozhodnutie



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Utorok 17.8.1999. (Radikálne rozhodnutie)


Pod vplyvom viacerých zážitkov z Janova som sa rozhodol obísť Miláno a šľapať čo najrýchlejšie domov. Skonštatoval som, že talianske mestá nie sú pre mňa až tak atraktívne aby som v nich blúdil kvôli "nejakému" ošarpanému kostolu alebo budove. Koniec koncov videl som už toho dosť. Takže už žiadne mestá, ide sa čo najrýchlejšie domov. Predsa len už je tomu nejakých pár dní čo som preč a začína sa mi cnieť za domovom.

použitý obrázok Passo dei Giovi je z quellichepedalano.blogspot.com



Cesta ubieha veľmi rýchlo, hlavne preto, že cesty v Taliansku majú spravené tak, že obchádzajú mestá. Ak by som potreboval ísť do mesta určite by mi to vadilo, ale teraz mi to prišlo celkom vhod.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára