piatok 6. augusta 1999

WET 99 - Pútnicke mesto - Lourdes



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Piatok 6.8.1999. (Pútnicke mesto - Lourdes)


A vypadal to byť tak nádherný deň.
Z rána by sa človek ani nenazdal, že môže byť tak škaredo. Sedím pred Intermarche-om v Capvern a čakám kedy všetci oddídu a ja tu prenocujem. Skúsim to, nechcem cez noc znovu zmoknúť, dúfam len, že nebudú problémy.

Ale ináč dnes to bol zaujímavý deň. Navštívil som Lurdy. Zaujímavé miesto, ktoré nenechá nikoho chladným. Jedným časom sa mi pri pohľade na to obrovské množstvo veriacich ľudí tlačili od dojatia až slzy do očí. Pre veriacich je to naozaj miesto, ktoré by mali navštíviť.

Stále sa rozhodujem ako ďalej. či ísť do tej Andorry a potom do Španielska alebo nie. V novinách som pozeralpočasie. V celom Francúzku je zamračené, tak neviem ako by to vypadalo v tých horách ak by malo pršať. V meste sa dá aspoň kde tu schovať, ale čo tam. Stále viac a viac rozmýšľam, že si to reznem už priamo na Francúzku rivieru. Uvidíme aké počasie bude zajtra.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)


Boulevard de la Grotte - tu kúpite akúkoľvek pamiatku

Zväčšiť mapu


Zväčšiť mapu



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára