štvrtok 5. augusta 1999

WET 99 - Prvé pohľady na Pyrenee



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Štvrtok 5.8.1999. (Prvé pohľady na Pyrenee)


Dnes sa konečne zmenil reliéf krajiny.
Spočiatku bolo vidieť len kde tu malý kopček, lesík, ale čím viac som sa blížil k Lurdám (Lourdes), tým to bolo zaujímavejšie, až som sa tých kopcov začínal báť.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)
Konečne pohľad na aký som zvyknutý tam u nás doma:-) Ešte pred tým som však navštívil mesto Pau. Samozrejme, že v centre mesta nechýbala katedrála, ale táto bola trochu iná. Výzdoba interiéru nebola čisto kamenná, ale bolo tu i množstvo drevených sôch. Už aj tie kostoly sa trocha začínali podobať na naše:-)

D: 137,75km A? 18,9km/h T: 7h 15m


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára