streda 4. augusta 1999

WET 99 - Španielsko - San Sebastian



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Štvrtok 4.8.1999. (Španielsko - San Sebastian)


Stále idem okolo océanu, ale moc z neho nevidieť, všade navôkol je borovicový les. Ale mestečko Biarritz to už je niečo iné. Leží tak trochu na kopčeku a k moru sa pristupuje krásnymi "serpentínami". Mesto je plné hotelov a hotelíkov rôzneho štýlu. Prímorske rekreačné mesto ako sa patrí, zo všetkým čo turistov najviac priťahuje. Pekne historické centrum a vynikajúco upravené pláže.

Práve som sa chcel okúpať, keď ma zrazu oslovili dvaja Česi. Boli to stopári. Biarritz bol ich cieľ a radi by sa pozreli ešte do Španielska. Stop, že bohvie aký dobrý vo Francúzku nie je, ale aj tak denne prejdu tak okolo 600km, ale po jednom. Keď boli dvaja tak mali vraj problémy.

Do San Sebastianu to bolo skoro ako za trest. Ortuť teplomera sa dvíhala až k 38 stupňom celzia. Fúkal protivietor a premávka na ceste bola veľmi divoká. Úprimne povedané, myslel som si, že San Sebastian bude krajší, ale je inakší ako trebárs francúzke mestá, to treba priznať, Viacej cítiť bohatú históriu mesta, ale je i vidieť viacej špiny. Sú tu však i miesta a nádherné výhľady na more, ktoré si človek zapamätá na dlho. Cesta naspť to bol už len pretek s dažďom. Sám som sa čudoval ako mi to dobre šlo a ani problémy s orientáciou neboli žiadne.

Som naozaj dobrý:-)


D: 149km T: 8h


San Sebastian
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára