nedeľa 22. augusta 1999

WUT 99 - Čo dodať na záver?



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Nedeľa 22.8.1999 (Čo dodať na záver?)


Po náročnej 24 hodinovke som opäť doma, na Slovensku. Ostáva mi už len sadnúť na vlak a zaviesť sa domov na Oravu. Naši sa ma už nevedia dočkať:-)

Pre niekoho je to možno neuveriteľné, ale tak ako som to spomínal v Poznámke na úvod v priebehu 38 dní som naozaj prešiel na bicykli viac ako 5000km, veľa som toho videl, zažil a spoznal. Zistil som, že keď sa veľmi chce dá sa takmer všetko, len sa treba do toho pustiť.


Takže všetkým, ktorí váhajú a nie sú presvedčení o tom či dokážu to čo si zaumienili, radím "skúste to, až potom uvidíte či sa to dá alebo nie."

Prajem veľa šťastia a mnoho nezabudnuteľných cestovateľských zážitkov!


Paťo

Opäť doma. Tak vyrysované brucho, takmer bez tuku, som nikdy pred tým ani potom nemal:-) -8kg

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára