sobota 14. augusta 1999

WUT 99 - St. Tropez



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Sobota 14.8.1999. (St. Tropez)


Dnes to bolo celý čas okolo pobrežia.
More v tejto oblasti je veľmi čisté, s prekrásnou modrou farbou.

Dostal som sa aj do slávneho "četníckeho" St. Tropez. Mesto leží v zátoke, ktorá je plná lodí a veľkých jácht ako vo filmoch. Celú cestu som sa obával, či nájdem v tejto turistickej oblasti niečo vhodné na noc. Našťastie podarilo sa, hoci zo začiatku to nevypadalo tak nádejne. Nocujem pri zábavnom parku neďaleko St. Tropez.

Saint Tropez
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)



Zväčšiť mapu


Keď som sa pýtal, či tu môžem prenocovať tak že NIE. Keď nie tak nie a v pokoji som chcel oddísť, keď v tom po mne opäť zakričal a ukázal mi, že iba na jednu noc.
Hneď sa zotmelo a park začal "fungovať". Bolo tam veľa adrenalínových atrakcií, mne však stačilo ešte pred spaním si to trochu poobzerať:-)

D: 152km A: 19,6km/h T: 7h 44m



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára