sobota 31. júla 1999

WET 99 - Kríza svalov



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Sobota 31.7.1999. (Kríza svalov)


Dnes to všetko šlo tak ako má.
Úspešne sa mi podarilo vyhýbať sa vjazdom do miest. Potom to vidieť aj na tachometri, ale posledné kilometre som mlel naozaj z posledného.
Začínajú ma akosi pobolievať niektoré svaly. Raz je to na jednej strane, potom na druhej. Trochu cítim sval čo vystiera koleno (pravá noha). Dúfam len, že to bude iba z únavy a keď si v mori trochu poplávam všetko prejde.

D: 163.71km A: 19.9km/h T: 8h 12m


Atlantik
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára