utorok 20. júla 1999

WUT 99 - Telekomm Team



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Utorok 20.7.1999. (Telekomm Team)


Dnes to bola pohodička. "Do Wesselu aj z Wesselu mám cestu stále skvelú." Popri hlavnom ťahu bol celý čas i cyklistický chodník a popri chodníku sa mi vždy pritrafilo niečo chutné. Vravím, dnes to bol naozaj super deň - vitamínový. Dva krát som sa zastavil na černiciach, potom to boli nejaké jabĺčka a nakoniec tie malé červené a žlté "ringlótky" či čo je to. V obchode som sa zastavil len preto aby som minul drobné a kúpil nejaký ten chlieb a sladkosti.

Akcia Deutche Telekomu počas prebiehajúcich pretekov Tour de France
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Wessel - akcia Telekomm teamu Myslel som si, že zájdem až do Holandska, ale tak ako bolo celý čas pekne potom sa zamračilo, spŕchlo a zase pekne...., tak som si to radšej pre istotu "hodil" - myslím tým rozložil stan a zaľahol.

Skoro som zabudol, bol som sa aj okúpať v jazere Aeu See pri Wessele. Úžasný bol i pohľad na most cez Rín ale i samotný Rín v Emmerichu.

D: 106.63km A: 18.8km/h T: 5h:39m


Emmerich am Rhein
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára