sobota 24. júla 1999

WUT 99 - Rotterdam a Hollands Diep



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Sobota 24.7.1999. (Rotterdam a Hollands Diep)


To je strašné. Teraz, keď nemám hodinky, vstávam si ako kráľ.
Bol som blízko Rotterdamu a v centre som bol až o 13:00. Treba však priznať, že som sa bol ešte pred tým trocha "omočiť". Tesne pred Rotterdamom som zbadal tabuľu Rottemere 4km, tak prečo nie, aspoň som si prepláchol špinavé veci.

Rotterdam je na rozdiel od Amsterdamu viac priemyselnejší a modernejší. Nachádza sa tu neuveriteľné množstvo nových, veľmi pekných celopresklených budov. Je to zaujímavý pohľad, keď sa ti celé mesto odráža v oknách.

Rotterdam
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Pri jazde cez obrovský most ponad Hollands Diep (zátoka hlboko sa zarezávajuca do pobrežia), rozmýšlam prečo Holanďania chodia k nám, keď majú takéto krásne a turisticky zaujímave miesta. Tu asi platí to staré známe, že "Všade kde sme neboli je krajšie".

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Tesne pred NL - B hranicami v meste Breda, som sa rozhodol pre telefonát domov. Nájsť však automat na mince je však hotové utrpenie. Zistil som však, že najjednoduchšie a najrýchlejšie je vyhľadať železničnú stanicu, tam väčšinou taký automat je



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára