nedeľa 18. júla 1999

WUT 99 - Veterné mlyny



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Nedeľa 18.7.1999. (Veterné mlyny)


Dnes to bohvie čo nebolo. Celý deň pálilo slnko o sto šesť a vtedy sa moc dobre nejde. Zase začínajú tie prekliate hojdačky.

Dostal som sa do mesta Kassel. Na to aké je to veľké mesto, historické centrum skoro žiadne. Za zmienku stojí snáď Lutherkirchturm, ináč je to mesto nových budov, nie však natoľko nových a pekných aby som z toho bol paf.

Kassel

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)


Veterné mlyny
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Začínam mať problémy s vetrom, niekedy tak strašne fúka že sa nedá ani ísť. Nemci to patrične i využívajú. Spočiatku vidieť len kde tu nejaký veterný mlyn, ale neďaleko dedinky Lichtenau som ich narátal až vyše 50.

D: 139.53km A: 19.6km/h T: 7h:05m



Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára