sobota 17. júla 1999

WUT 99 - Erfurt



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).


Sobota 17.7.1999. (Erfurt)

Spal som neďaleko za Pößneckom, síce tam bola tabuľa Wasser schutzgebiet, ale boli tam i maliny. Neboli veľké ale chutili fajn. Z rána bola poriadna hmla, cez deň sa však vyjasnilo a bol z toho veľmi pekný deň. Radšej by som bol aby tých obláčikov na nebi bolo trochu viac, pršať však nemusí.


Pozor na dobu predaja v obchodoch počas víkendu, aby si neostal bez jedla ako sa to stalo mne.


Erfurt Pri tom šľapaní som si vôbec neuvedomil, že je sobota. Zistil som to až vtedy, keď som si chcel niečo kúpiť. V sobotu majú otvorené len do dvanástej a niektoré supermakety do štrnástej hodiny. Kým som však našiel nejaký supermarket, bolo už všetko zavreté, takže som zvedavý ako to vydržím až do pondelka s tým kúskom makovníka, ten je vlastne ešte od nás zo Žiliny.

Erfurt
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Gotha Hurááá, natrafil som na čerešne, to je asi moja záchrana, len dúfam že po nich nebudem "behať". Navštívil som i Erfurt. Je to dosť veľké mesto a v jeho centre sa nachádza veľa zaujímavých historických budov. Najviac sa mi páčil Dom Platz, ktorý je v štýle Španielskych schodov v Ríme. Gotha práve tu som si myslel, že niečo kúpim, nič z toho, len som nadával ako pohan. Zato som však videl prekrásny park a neskôr som si posedel a popočúval hudbu na "bier" akcii. Ľudia sa fakt bavili, mne sa však najviac páčila súťaž vyliezť na čo najväčší počet pivových bedničiek. Myslím, že najlepší bol s 25 bedničkami, dobré nie?

Erfurt - pivna akcia
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

D: 145.09km A: 18.8km/h T: 7h:41m


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára