štvrtok 22. júla 1999

WUT 99 - Hrádza o dĺžke 27km



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Štvrtok 22.7.1999. (Hrádza o dĺžke 27km )

Zase mrholí, už som konečne na druhej strane hrádze v Enkhuizene. Pre zaujímavosť, asi v strede hrádze sa nachádza reštaurácia s možnosťou oddychu a krásneho výhľadu na Ijselmeer. Teraz sedím na brehu a čakám kým prestane pršať (mrholiť) nevypadá to najlepšie, dúfam len, že to nebude trvať dlho. Aspoň, že výhľad na more je fajn, lode - nič nové také "stariny", ale sú zaujímavé. Veľmi mi pripomínajú staré námornícke lode.

29 km dlhá hrádza
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

Enkhuizen (NL) Rozhodol som sa, že to predsa len skúsim, to som však nemal robiť. Len čo som odišiel znova sa pustilo. Vravím si aspoň mám možnosť vyskúšať pršiplášť. Okrem toho, že mám teraz mokré tenisky a nefunguje mi tachometer to dopadlo dobre. Druhý krát budem však radšej čakať kým neprestane pršať, aj keby to malo byť celý deň. Aj tak keď som prišiel do Hoornu (nejakých 17km), znova začalo mrholiť a ja som musel sedieť na autobusovej zástavke aby mi nezmokli aj tie druhé, myslím tenisky.

Enkhuizen prístav
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)
Navyše mi došla i baterka v hodinkách, takže teraz neviem ani koľko je hodín. Je to však super aspoň ma nič neobmedzuje; neviem koľko som už prešiel ani koľko je hodín, keď chcem stojím, keď zase chcem idem, veď načo sa ponáhľať, času je dosť.
Vďaka kanálom okolo cesty sa mi dlhý čas nedarilo nájsť niečo na noc. Bol som už len 8 km od Amsterdamu, preto mi neostávalo nič iné ako vbehnúť do najbližšieho mestečka Monnickendamu, kde som v mestskom parku celý "zakakaný" tŕpol či ma tu nenájdu.


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára