štvrtok 29. júla 1999

WUT 99 - Dva týždne na cestách



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Štvrtok 29.7.1999. (Dva týždne na cestách)

Vlastne som už dva týždne preč. Sranda, iba dva týždne a videl a zažil som toho tak veľa, že mám z toho všetkého v hlave zmätok:-)

Z Paríža si to valím na juh, smerom na Orleans. Chcel by som sa dostať čo najrýchlejšie k Atlantiku, teda k západnému pobrežiu Francúzka a potom do Bordeaux.

Dnes nič zvláštne, len že je strašne ale strašne horúco.

Versailles
From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)



Zväčšiť mapu


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára