streda 28. júla 1999

WET 99 - Paríž je nádherný



A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni

Poznámka na úvod: V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil. A takto to vypadalo (prepis denníka).

Streda 28.7.1999. (Paríž je nádherný)


Paríž. Je to neuveriteľné, ale bol som v Paríži.
Je obrovský, hlavne tie jeho okrajové štvrte. A také niečo ako cyklistický chodník ako v Amsterdame alebo Rotterdame, nula bodov (tu to je divočina). Ale zato je toho v centre vidieť naozaj dosť. Paríž je jednoducho nádherný.

Najväčší dojem na mňa urobil Notredame, Víťazný oblúk a samozrejme Eifelovka. Ale Atómium v Bruseli sa mi páčilo viacej.

V jednom parku, pri obede, som natrafil na českú výletnú partiu. Bolo príjemné s niekym si pokecať. Ja som bol zase pre nich taká menšia atrakcia, keď som im povedal, že prichádzam z Amsterdamu a Bruselu, krútili hlavami ako divý.:-)

V blízkosti Paríža sa nachádza veľmi známy park Versailles. Park je veľmi rozsiahly a plný fontán. Mal však jednu veľkú chybu, tie fontány práve vtedy nestriekali. Škoda bolo by to omnoho krajšie.

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)

From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)




Zväčšiť mapu


View Larger Map


Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára