utorok 13. júla 1999

A na slovíčko nedá sa odteraz zabudni


V priebehu 38 dní som navštívil 10 krajín Západnej Európy a prešiel viac ako 5000 km. Kúpal som sa v Atlantiku, zarezával v Pyreneach ..., ale hlavne som sa nenudil.

Bolo to už dosť dávno v roku 1999 všetko som to mal zdokumentované na webe, ktorý mi zrušili. Našťastie vďaka službe WayBack Machine a mojim papierovým dokumentom sa mi podarilo niečo zachovať . Fotografie sú fotkami originálnych papierových fotografii - takže buďte prosím zhovievaví.

Niekde kde to šlo, doplnil som to aj obrázkami zo služby Google Street View a pripomenul si to na čo som už časom zabudol:-)

Snáď sa to bude páčiť aj vám:-)

Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)



From Western Europe Tour - WET 99 (CZ, D, NL, B, F, E, AND, I, A)





Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára